lunch, stekt potatis.

Hejsan allihopa, det blev så att vi sköt upp shoppandet till imorgon eller tills på söndag.
Gjorde lite lunch innan, stekt potatis och lite grönsaker, mumsigt. :)
Imorgon börjar skolan och då går vi till klockan 2, sen på lördag ska jag, min familj med släkten och bowla :-D
Ska bli riktigt roligt, var ett tag sen jag bowlade.
Egentligen är det träning ikväll men nej, jag ska inte träna.
Jag känner att jag börjar bli riktigt förkyld och vill kunna träna nästa vecka.
nej vet ni, jag ska nog gå ut och fota i snön nu, om jag överlever kylan.
Hörs lite senare, eller ska förresten ladda kamera batteriet först x)
haha, aja vi hörs lite senare, många kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0