Godmorgon, godmiddag, godkväll, hehe :)

Hej alla, godmorgon. ;)
Vaknade vid 11 idag sen började jag städa mitt rum direkt typ, sen kom en släkting hit.
Han skulle hjälpa pappa något med bilen, nu ska jag snart äta.
Var inne på aftonbladet.se innan och då läste jag att det hade skjutit alla vargarna på skånes djurpark.
Det är så lågt gjort, förstår inte ens varför de skjuter dem.
Nu har jag just ätit och vet inte vad jag ska göra, ska nog fortsätta städa mitt rum snart.
Imorgon börjar skolan, och ni alla vet vad det betyder, dålig uppdatering.
Men ska försöka skärpa mig, har inte fått några läxor heller, helt okej.
Hörs lite senare :)


---->    (N)

Kommentarer
Postat av: Isa P

sv: ja för demi är sjukt grym =)

2010-01-10 @ 15:12:38
URL: http://isaponturo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0