Datorn är i sönder ._.

Hej allihopa förlåt för jätte-mega-super-dålig uppdatering.
Vår/min dator har gått i sönder så får sitta vid min mammas och pappas nu.
Den ska nog vara klar om några dagar, då lovar jag att jag ska uppdatera.
Dessa dagarna (igår och idag) har jag mest tagit det lugnt i skolan men vi har fått sjukt mycket läxor ;o
idag ska jag fixa lite på min tyska tror jag faktiskt, jag har den tills på fredag.
Igår kväll tränade jag och ojojojoj vilken träningsvärk jag fick, mina ben :O
Idag eller ja i eftermiddags var jag på konfa, helt okej faktiskt fick se någon "jesus" film.
Nu har jag nyss kommit hem typ, var även och handlade på ica, haha ni som ville veta det :P
Får se om jag gör ett inlägg imorgon kväll, håll tummarna att datorn funkar, det måste den göra!!!!

Vi hörs SNART iallafall, ni får ha det så bra så länge så hörs vi när datorn är fixad. :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Okej, :D

allt bra?

2010-01-15 @ 11:30:44
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0