SÖNDAG 18 okt - PANIK

HEJ!
JA JUST NU HAR JAG TOTALT JÄTTEPANIK OCH JA JAG VET ATT JAG BORDE LUGNA NER MIG!!! VÄNta lite..........
Så nu är jag lugn (tror jag)
Ska hem till pojkvännens pappa och äta födelsedagsmiddag ikväll. Adam fyller nämnligen år på Tisdag <3 Som ni nog har förstått så är jag jättenervös, men det ska nog gå bra. Ska bara hitta bra kläder :)

HELGEN:
I helgen har jag pluggat till svenska provet på måndag med Gabbe via msn. Ja vi är lite knäppa :) Men det har väl gått frammåt. Och så har vi köpt ett el-piano!!! :D ÖVERLYCKLIG! :D <3 Har spelat massor på det x) Ska lägga upp en bild på det senare ;)

Nu ska jag välja kläder och fortsätta plugga :) HARE GÖTT!
Uppdaterar lite senare ;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0