Söndag 11 Okt - Helgen kom och gick

Hej!
Sorry för min inaktivitet. Det har bara varit mycket och jag har försökt få helgen att gå så fort som möjligt.

FREDAG:
Först kollade jag på innebandy (lillebrorsan spelade) och sen kolla jag på Idol med Malin J. Mycket trevligt. Dessutom messade jag non stop (nästan) med Adam (<3).

Lördag:
Brunch hemma hos min morbror m. familj. Jennie fyllde år. Efter det var jag med Anna resten av dagen. Bl.a åt Ben and Jerry's glass (Gott!)
Sedan på kvällen drog vi ut och iväg till Gabbe och Oskar (och Jonte och Gurra). Det var som på de gamla goda tiderna ^^ Och efter det värmde vi oss hemma hos Anna (det var kallt ute) och åt chokladpudding jag och Anna :)
Bra dag ^^

Nu sitter jag vid datorn och tänkte kanske försöka städa mitt rum lite <3

/E

Kommentarer
Postat av: Isa Ponturo

sv :tack :)

2009-10-11 @ 12:52:01
URL: http://isaponturo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0