Ångrade mig.

Här är svaren från frågestunden, kommer ha en till väldigt snart och då kommer ni få lite fler svar. Det är jag (Linn) som har svarat på frågorna för att Elin som sagt har fullt upp! (:


V A N E S S A
om WOHO :D:

Favoritfärg?
Favoritblogg?

Svar: Min (Linn) favoritfärg är nog svart och limegrön tror jag och favoritblogg oj den var svår. Men jag gillar Foki, Kenza och Blondinbella.

LENA
ღ om WOHO :D:
har du någon fobi? :P
kram, http://lenakarlsen.blogg.se ღ


Svar: Hahah oj, det vet jag faktiskt inte. Jag gillar inte höns och tuppar x'D, låter sjukt jag vet men är sjukt rädd för dem.

Elinn om WOHO :D:
Mina frågor är:
tjänar ni på bloggen?
vilken är den bästa bloggen och vilken är den sämsta?
tips för nybörjare som vill börja blogga?

Svar:
1. Nej vi tjänar inga pengar på bloggen.
2. Som jag skrev ovanför så gillar jag Foki, Kenza och Blondinbellas blogg, den sämsta vet jag allvarligt talat inte :o
3. Eftersom vi båda är nybörjare typ så vet jag inte faktiskt, men uppdatera ofta. Alltid roligt för läsarna att läsa många inlägg, och bilder i inläggen :p

Jennifer
om WOHO :D:
Hur gammal är du? ;)

Svar: Jag (Linn) är 14 och Elin är 15 :)

Rebecca om WOHO:D:
min fråga är: vad är ert mål med er blogg?

Svar: Vi bloggar mest för det är roligt, tyvärr så har ju inte Elin bloggat så jättemycket för hon har fullt upp. Men ja mest för att det är roligt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så jätte mycket , följ gärna bloggen =)



Är ni två stycken som har bloggen tillsammans ?

2009-11-17 @ 20:05:29
URL: http://theezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0