Tillbaka! - 14 December

Tjo!
Nu är jag tillbaka :) Har haft ganska mycket att göra hela tiden så jag fick avstå från bloggandet ett tag, vilket jag tyckte var tråkigt. Men nu är det snart jul! :D Det är mycket trevligt ^^
  
Idag gick min klass 2 lucia-tåg. Först 2 i skolan sedan 1 i en kyrka. Tack gode gud är det mina sista lucia-tåg för i år! Jag har gått ett tiotal. Sedan satt många kvar ett tag för att lyssna när Gabbe spelade på flygeln. Han spelar så jäkla fint den killen! Han ska spela inför en "stor" folkgrupp i kväll för första gången, alla får hålla tummarna för honom! Själv ska jag på dans nu på kvällen och just nu borde jag plugga till ett fysik-förhör... Men aja :)

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0