SNÖ!!! - 17 December

I NATT VAR DET SNÖSTORM! Vilket innebar kaos i Stockholms kollektivtrafik. Vilket jag inte skulle bekymra mig om om det inte hade varit för att klassen skulle in till stan just idag... Fatta krångel det blev många gånger xD
Vi åkte till Moderna museet och kollade på Salvador Dalí utställningen. Visst han var ett ego, men han var ett geni på många sätt. Hade snöbollskrig mot Jonte också så klart! När vi åkte hem var vi 9 av 16 elever xD 2 är utomlands. 3 stannade hemma och 2 åkte hem för de ville inte gå på julmarknaden. Fatta skumt x) Imorgon är näst sista skoldagen för oss i Söderby friskola. Vi slutar på tisdag. Men det är helt okej med en sådan bra klass som jag har :)

Nu ska jag och Malin (vdp) åka snowracer till kören. Ciao!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0