Life is a climb but the view is great.

Här kommer låtarna som jag har lyssnat mest på hela 2009.
Men här kommer även en remix av de "kändaste" låtarna 2009, hittade det på Sofia Karlssons blogg, aka http://avtrollis.blogg.se/.

Miley Cyrus - The Climb, började lyssna på miley rätt mycket, inget jag ångrar heller.




Jonas Brothers - Black Keys, deras nya album, åhhh jag älskar det.
Men denna låten, det var något speciellt med denna tyckte jag.



Taylor Swift - White horse, började lyssna på Taylor sjuk mycket, och nu kan jag varenda låt utantill.


All time low - Remembering Sunday, började lyssna på ATL och det ångrar jag verkligen inte.



Här kommer remixen :)


Blev ett rätt långt inlägg ^^
Men iallafall, detta är inte alla låtarna, men de flesta iallafall.
Gott nytt år på er, så hörs vi 2010 ;) (känns så konstigt att skriva det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0