Jag är hemma

Jag är hemma, vi handlade mat för er som undrade :')
Sitter och lyssnar på musik, har börjat lyssna på Westlife igen och jag är beroende.
Jag har alltid gillat dem men har aldrig lyssnat på alla låtar eller något sånt, jag vill se dem live.
Gick in på deras hemsida, de har en turne 2010.
Som det såg ut var det att dem bara skulle till ENGLAND :O
Förhoppningsvis släpper dem fler datum.
Så nu vet ni vem jag kommer lyssna på i flera månader :D
Klockan 20.00 ska jag se Anna Anka och hennes vänner, heheh :)
Hörs senare! :)

Westlife - What about now.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jo jag får ha en frågestund snart då :D

2009-12-20 @ 20:21:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0