Helg! - 19 December

Tjo, sovit 4 timmar i natt. Men sovit ovanligt bra för att ha delat säng med pojkvännen min :) Igår kväll var jag på filmkväll hos Anna med Adam, Samuel, Joel och Malin (J). Det var mycket trevligt :) Vid kl. 2 drog Adam och jag hem till mig. Sedan somna vi vid 4 och vaknade vid 8. Nu på morgonen dog vi det bara lugnt :) Fast Adam säger typ alltid att han behöver gå... Det märks på honom att han typ alltid har bråttom. Vilket inte är så kul :(
Men men, försöker vara optimist och säga att jag fick i alla fall vara med honom i 12 timmar (16 om man räknar timmarna vi sov). Försöker se saker från den ljusa sidan, bäst så.
Hittade en gammal bild på yin o yang - tecknet. Får mig att tänka på balans. Vilket jag inte har just nu. Men balansen i livet kommer nog tillbaka. På tisdag är det jullov och det blir JÄVLIGT skönt!

Nu ska jag skriva klart idrottsuppgiften...
/Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det tackar jag för :D

2009-12-19 @ 14:26:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0